К оглавлению

Евангелие воскресно 7-е

От Иоанна зачало 63.

Во время оно, во едину от суббот, Мариа Магдалина прииде заутра, еще сущи тьме, на гроб, и виде камень взят от гроба: Тече убо и прииде к Симону Петру, и к другому ученику, егоже любляше Иисус, и глагола има: взяша Господа от гроба, и не вем, где положиша его. Изыде же Петр, и другий ученик, и идяста ко гробу. Течаста же оба вкупе: и другий ученик тече скорее Петра, и прииде прежде ко гробу. И приник виде ризы лежащя, обаче не вниде. Прииде же Симон Петр в след его, и вниде во гроб, и виде ризы едины лежащя: И сударь, иже бе на главе Его, не с ризами лежащь, но особь свит на едином месте. Тогда убо вниде и другий ученик, пришедый прежде ко гробу, и виде, и верова. Не убо ведяху писания, яко подобает Ему из мертвых воскреснути. Идоста же паки к себе ученика.

Ексапостилларий 7.

Яко взяша Господа, Марии рекшей, на гроб течаста Симон Петр и другий таинник Христов, егоже любляше: течаста же оба и обретоста плащаницы едины внутрь лежащя, и главный же бе сударь кроме их. Темже паки умолчаста, дондеже Христа видеста.

Богородичен:

Велия и преславная мене ради соделал еси, Христе мой многомилостиве: от Девы бо Отроковицы родился еси несказанно, и крест подъял еси, и смерть претерпевый, воскресл еси во славе и наше естество от смерти свободил еси. Слава, Христе, славе Твоей, слава силе Твоей.

Утренняя стихира, глас 7.

Се, тьма и рано, и что у гроба, Марие, стоиши, многую тьму имеющи в разуме, в нейже, где положен бысть, вопрошаеши, Иисус? но виждь срищущяся ученики, како плащаницами и сударем воскресение обретоша и помянуша яже о сих писания. С нимиже и имиже и мы веровавше, воспеваем Тя жизнодавца Христа.