К оглавлению - Триодь цветная.

В четверг 2-й седмицы по Пасхе


На Литургии

блаженна от канона праздника, песнь 7-я.

Апостол Деяний, зачало 12. [Деян. 4, 23 – 31.]

Отпущена же бывша приидоста апостола ко своим и возвестиста, елика к нима архиерее и старцы реша.

Быв отпущены, апостолы пришли к своим и пересказали, что говорили им первосвященники и старейшины.

Они же слышавше единодушно воздвигоша глас к Богу и рекоша: Владыко, Ты, Боже, сотворивый небо и землю и море и вся, яже в них,

Они же, выслушав, единодушно возвысили голос к Богу и сказали: Владыко Боже, сотворивший небо и землю и море и всё, что в них!

Иже Духом Святым усты отца нашего Давида отрока Твоего рекл еси: вскую шаташася языцы, и людие поучишася тщетным?

Ты устами отца нашего Давида, раба Твоего, сказал Духом Святым: что мятутся язычники, и народы замышляют тщетное?

Предсташа царие земстии, и князи собрашася вкупе на Господа и на Христа Его.

Восстали цари земные, и князи собрались вместе на Господа и на Христа Его.

Собрашася бо воистинну во граде сем на Святаго Отрока Твоего Иисуса, Егоже помазал еси, Ирод же и Понтийский Пилат с языки и людьми Израилевыми,

Ибо поистине собрались в городе сем на Святаго Сына Твоего Иисуса, помазанного Тобою, Ирод и Понтий Пилат с язычниками и народом Израильским,

Сотворити, елика рука Твоя и совет Твой преднарече быти:

Чтобы сделать то, чему быть предопределила рука Твоя и совет Твой.

И ныне, Господи, призри на прещения их и даждь рабом Твоим со всяким дерзновением глаголати слово Твое,

И ныне, Господи, воззри на угрозы их, и дай рабам Твоим со всею смелостью говорить слово Твое,

Внегда руку Твою прострети Ти во изцеления, и знамением и чудесем бывати именем Святым Отрока Твоего Иисуса.

Тогда как Ты простираешь руку Твою на исцеления и на соделание знамений и чудес именем Святаго Сына Твоего Иисуса.

И помолившимся им, подвижеся место, идеже бяху собрани, и исполнишася вси Духа Свята и глаголаху слово Божие со дерзновением.

И, по молитве их, поколебалось место, где они были собраны, и исполнились все Духа Святаго, и говорили слово Божие с дерзновением.

Евангелие Иоанна, зачало 16. [Ин. 5, 24 – 30.]

Рече Господь ко пришедшим к Нему иудеом: аминь, аминь глаголю вам, яко слушаяй словесе Моего и веруяй Пославшему Мя имать живот вечный, и на суд не приидет, но прейдет от смерти в живот.

Сказал Господь пришедшим к Нему иудеям: истинно, истинно говорю вам: слушающий слово Мое и верующий в Пославшего Меня имеет жизнь вечную, и на суд не приходит, но перешел от смерти в жизнь.

Аминь, аминь глаголю вам, яко грядет час, и ныне есть, егда мертвии услышат глас Сына Божия, и услышавше оживут.

Истинно, истинно говорю вам: наступает время, и настало уже, когда мертвые услышат глас Сына Божия и, услышав, оживут.

Якоже бо Отец имать живот в Себе, тако даде и Сынови живот имети в Себе

Ибо, как Отец имеет жизнь в Самом Себе, так и Сыну дал иметь жизнь в Самом Себе.

И область даде Ему и суд творити, яко Сын Человечь есть.

И дал Ему власть производить и суд, потому что Он есть Сын Человеческий.

Не дивитеся сему: яко грядет час, в оньже вси сущии во гробех услышат глас Сына Божия,

Не дивитесь сему; ибо наступает время, в которое все, находящиеся в гробах, услышат глас Сына Божия;

И изыдут сотворшии благая в воскрешение живота, а сотворшии злая в воскрешение суда.

И изыдут творившие добро в воскресение жизни, а делавшие зло – в воскресение осуждения.

Не могу Аз о Себе творити ничесоже. Якоже слышу, сужду, и суд Мой праведен есть, яко не ищу воли Моея, но воли пославшаго Мя Отца.

Я ничего не могу творить Сам от Себя. Как слышу, так и сужу, и суд Мой праведен; ибо не ищу Моей воли, но воли пославшего Меня Отца.