К оглавлению - Триодь цветная.

В четверг 4-й седмицы по Пасхе


На Литургии

Апостол Деяний, зачало 26. [Деян. 10, 34 – 43.]

Отверз Петр уста, рече: поистинне разумеваю, яко не на лица зрит Бог,

Петр отверз уста и сказал: истинно познаю, что Бог нелицеприятен,

Но во всяцем языце бояйся Его и делаяй правду приятен Ему есть:

Но во всяком народе боящийся Его и поступающий по правде приятен Ему.

Слово, еже посла сыном Израилевым, благовествуя мир Иисус Христом: Сей есть всем Господь:

Он послал сынам Израилевым слово, благовествуя мир чрез Иисуса Христа; Сей есть Господь всех.

Вы весте глагол бывший по всей Иудеи, наченшийся от Галилеи, по крещении, еже проповеда Иоанн:

Вы знаете происходившее по всей Иудее, начиная от Галилеи, после крещения, проповеданного Иоанном:

Иисуса, Иже от Назарета, яко помаза Его Бог Духом Святым и силою, Иже пройде благодателствуя и изцеляя вся насилованныя от диавола, яко Бог бяше с Ним:

Как Бог Духом Святым и силою помазал Иисуса из Назарета, и Он ходил, благотворя и исцеляя всех, обладаемых диаволом, потому что Бог был с Ним.

И мы есмы свидетеле всех, яже сотвори во стране Иудейстей и во Иерусалиме: Егоже и убиша, повешше на древе.

И мы свидетели всего, что сделал Он в стране Иудейской и в Иерусалиме, и что наконец Его убили, повесив на древе.

Сего Бог воскреси в третий день и даде Ему явлену быти,

Сего Бог воскресил в третий день, и дал Ему являться

Не всем людем, но нам свидетелем преднареченным от Бога, иже с Ним ядохом и пихом, по воскресении Его от мертвых:

Не всему народу, но свидетелям, предызбранным от Бога, нам, которые с Ним ели и пили, по воскресении Его из мертвых.

И повеле нам проповедати людем и засвидетелствовати, яко Той есть нареченный от Бога Судия живым и мертвым:

И Он повелел нам проповедовать людям и свидетельствовать, что Он есть определенный от Бога Судия живых и мертвых.

О Сем вси пророцы свидетелствуют, оставление грехов прияти именем Его всякому верующему в Онь.

О Нем все пророки свидетельствуют, что всякий верующий в Него получит прощение грехов именем Его.

Евангелие Иоанна, зачало 29. [Ин. 8, 12 – 20.]

Рече Господь пришедшим к Нему иудеом: Аз есмь свет миру: ходяй по Мне не имать ходити во тме, но имать свет животный.

Сказал Господь пришедшим к Нему иудеям: Я свет миру; кто последует за Мною, тот не будет ходить во тьме, но будет иметь свет жизни.

Реша убо Ему фарисее: Ты о Себе Сам свидетелствуеши: свидетелство Твое несть истинно.

Тогда фарисеи сказали Ему: Ты Сам о Себе свидетельствуешь, свидетельство Твое не истинно.

Отвеща Иисус и рече им: аще Аз свидетелствую о Себе, истинно есть свидетелство Мое: яко вем, откуду приидох и камо иду: вы же не весте, откуду прихожду и камо гряду:

Иисус сказал им в ответ: если Я и Сам о Себе свидетельствую, свидетельство Мое истинно; потому что Я знаю, откуда пришел и куда иду; а вы не знаете, откуда Я и куда иду.

Вы по плоти судите, Аз не сужду никомуже:

Вы судите по плоти; Я не сужу никого.

И аще сужду Аз, суд Мой истинен есть: яко един несмь, но Аз и пославый Мя Отец:

А если и сужу Я, то суд Мой истинен, потому что Я не один, но Я и Отец, пославший Меня.

И в законе же вашем писано есть, яко двою человеку свидетелство истинно есть:

А и в законе вашем написано, что двух человек свидетельство истинно.

Аз есмь свидетелствуяй о Мне Самом, и свидетелствует о Мне пославый Мя Отец.

Я Сам свидетельствую о Себе, и свидетельствует о Мне Отец, пославший Меня.

Глаголаху же Ему: где есть Отец Твой? Отвеща Иисус: ни Мене весте, ни Отца Моего: аще Мя бысте ведали, и Отца Моего ведали бысте.

Тогда сказали Ему: где Твой Отец? Иисус отвечал: вы не знаете ни Меня, ни Отца Моего; если бы вы знали Меня, то знали бы и Отца Моего.

Сия глаголы глагола Иисус в газофилакии, уча в церкви: и никтоже ят Его, яко не у бе пришел час Его.

Сии слова говорил Иисус у сокровищницы, когда учил в храме; и никто не взял Его, потому что еще не пришел час Его.